استاندار ایلام از پروژه های ساخت فیلتر تصفیه آب ( غشاگستر) ، فرآوری پنبه و فولاد زاگرس در ایوان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ 05 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در ادامه برنامه های خود در شهرستان ایوان از پروژه ساخت فیلتر تصفیه آب (غشاگستر ) واقع در شهرک صنعتی ایوان بازدید و در جریان این طرح قرار گرفت.

وی در این بازدید در تماس تلفنی با خرسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور خواستار مساعدت مالی و تسهیلات برای طرح فیلتر تصفیه آب شد که این درخواست مورد موافقت مدیرعامل بانک صنعت و معدن قرار گرفت. 

استاندار ایلام در ادامه از طرح فرآوری پنبه و طرح فولاد زاگرس ( تولید شمش ) واقع در شهرک صنعتی بازدید و در جریان مشکلات و موانع تولید این پروژه ها قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

وی افزود : طرح فرآوری پنبه واقع در شهرک صنعتی ایوان در دولت سیزدهم آغاز بکار کرده است.

استاندار ایلام یادآور شد :پروژه طرح فولاد زاگرس نیز تا پایان سال تست سرد گرفته می شود و سال آینده تولید آن آغاز می شود.

وی  بیان داشت :درصورت بهره برداری طرح فولاد زاگرس، برای ۴۰۰ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می شود. 

ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از پروژه کنار گذر ایوان، بازدید از پروژه تصفیه خانه آب شرب، بازدید از چندین طرح صنعتی و تولیدی شهرستان، نشست هم اندیشی با اقشار مختلف مردم و نشست شورای اداری از جمله برنامه های سفر دکتر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان ایوان است.

پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرحهای مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی است/م.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار