استاندار ایلام در بازدید از پروژه تصفیه خانه شهر ایوان:
استاندار ایلام از افتتاح پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر ایوان تا ایام دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ 05 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در بازدید از پروژه تصفیه خانه شهر ایوان اظهار داشت : پروژه تصفیه خانه آب شرب ایوان  نسبت به سری قبل که از این پروژه بازدید شده است پیشرفت فیزیکی این پروژه خوب و عالی بودن است و آماده افتتاح است.

وی افزود: تلاش مجموعه آب منطقه‌ای برای افتتاح این پروژه بسیار قابل قبول است و مردم همکاری بسیاری خوبی در این زمینه داشته اند.

استاندار ایلام یادآور شد : به زودی شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود و یکی از تصفیه خانه های کشور است که از تکنولوژی بسیار خوبی در راستای تصفیه آب برخوردار است و آب مورد نیاز بیش از هفتاد هزار نفر را تامین می کند.

وی افزود: این تصفیه خانه در سال ۹۴ کلید خورده است که با تلاش دولت که اعتبارات مناسبی به این پروژه تزریق شد تا کنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امید است که همزمان با سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان ایلام به بهره برداری برسد.

استاندار ایلام بیان داشت :طرح آبرسانی به ایوان، تامین کننده آب شرب بلند مدت ۷۵ هزار نفر شهرهای ایوان و زرنه و ۳۲ روستاهای تابعه است که با تکمیل این طرح تا افق ۱۴۲۵ کمبودی از حیث تامین آب شرب در این محدوده نخواهیم داشت.

وی گفت : طراحی این طرح متناسب با رشد جمعیت و افزایش نیاز تا افق بلند مدت انجام شده و منطبق بر جدیدترین تکنولوژی روز طراحی و با کیفیت بسیار بالا اجرا شده است./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار