فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: شهید قاسم سلیمانی یک مکتب و مسیر روشن در منطقه و حتی در بین تمام ملل آزاده جهان است و در سالروز شهادتش در جای جای نقاط دنیا برای این سردار رشید جهان اسلام و مظلومان عالم مراسم گرفته می شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ 03 January 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی روز سه شنبه در آیین سالروز شهادت سردار سلیمانی و یارانش اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی در عمل اثبات کرد میدان دار و در وسط میدان و مهلکه و در بین مردم بود.

وی افزود: شهید سلیمانی به واقع مظهر خلوص، تواضع، رشادت، جسارت، اقدام و عمل جهادی بود و با روحیه مردمداری خود در تمام صحنه ها و حوادث طبیعی و غیر طبیعی همراه و یاور مردم بود.

شاکرمی ادامه داد: دشمنی که در سوریه و عراق و دیگر نقاط منطقه مردم را مظلومانه و وحشیانه به خاک و خون کشاند، اگر مردم ایران در صحنه و پشت نظام نباشد، بدون شک با ایران نیز رفتاری وحشیانه تر خواهد داشت، آرامش و امنیت کنونی ما مدیون رشادت شهدا از جمله شهید سلیمانی هستیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی یک نظام و مکتب جدید در دنیا ایجاد کرده است، تاکید کرد: آمریکا به علت مشکلات عدیده داخلی خود ناچار است و به گفته اندیشمندان آمریکایی برای جلوگیری از فروپاشی باید تا سال ۲۰۳۰ ثبات را در کشور خود احیا کند، چراکه اکنون این کشور با رقبایی قدرتمند چون ایران، روسیه و چین مواجه شده است.

وی افزود: در آشوب های اخیر آمریکا برای دستیابی به اهداف شوم خود با تمام قدرت به صحنه آمد و آشوب و اغتشاش در ایران ایجاد کرد اما با بصیرت مردم نتیجه ای از نقشه خود نگرفت.

شاکرمی به حماسه تشییع و تدفین شهدای گمنام در نقاط مختلف ایران اشاره کرد و گفت: مردم با استقبال و تشییع پرشور از شهدای گمنام نشان دادند راه و مسیرشان ادامه دهنده همان آرمان شهیدان است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار