مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار داشت:ایران اسلامی همچنان درگیر آزمون ها است و دفاع مقدس، جنگ های نابرابر و ترکیبی در فتنه های ۸۸ و ۱۴۰۱ از جمله این آزمون های سخت و شدید بود که باز هم مردم ایران سربلند از این فتنه ها بیرون آمدند.
کد خبر: ۱۰۸۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷ 30 December 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف علی محمدی بیان داشت : به گفته خود سیاستمداران غربی، ایران اسلامی در چندقدمی امپراطوری قدرت جهانی است و در مقابل صعود مقتدرانه انقلاب اسلامی، آمریکا در وضعیت سقوط و افول قرار دارد و تمام تلاش این کشور جلوگیری از رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی است.

وی گفت : هرچند آمریکا و سردمداران جهان سلطه در برابر ایران هیچکاری نمی کنند، اما با توطئه های خود مشکلات سنگین و موانعی بر سر راه رشد ایران به ویژه در دولت سیزدهم ایجاد کردند.

علی محمدی افزود : دشمن در آشوب های اخیر با اعمال تحریم های شدید، ایجاد هجمه و فشارهای حقوق بشری جهانی، تصویب قطعنامه های ضدبشری، تلاش برای انزوای انقلاب اسلامی و شکل دهی به افکار عمومی جهان علیه ایران به مقابله با جمهوری اسلامی پرداختند.

وی ادامه داد : دشمن با دامن زدن به اغتشاشات، سعی در کاهش سرمایه گذاری خارجی، تلاش برای افزایش بیکاری و تورم و در نتیجه تشدید نارضایتی های اقتصادی و معیشتی، وارد کردن خسارت به اموال عمومی، کاهش گردشگران و افت صنعت گردشگری، ۲ قطبی سازی در کشور فرهنگی و هویتی و قومیتی، قبح زدایی از ارزش ها و ضدارزش ها، حرمت شکنی دینی و ملی و ترویج خشونت به جای مطالبه گری در کشور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار