رییس اداره گاز بدره:
رییس اداره گاز شهرستان بدره گفت: در ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۱۹۲ واگذاری اشتراک و انشعاب شامل جذب ۱۲۲ مشترک و نصب ۷۰ انشعاب علمک جدید در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان بدره انجام شده است
کد خبر: ۱۰۸۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ 27 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ فرهاد مولایی با بیان اینکه شهرستان بدره یکی از مناطق سبز استان است که تمامی مناطق شهری و روستایی آن گازدار می باشد، افزود: این خدمات ارائه شده مربوط به ساخت و ساز های جدید در اقصی نقاط این شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۲۳۶ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان انجام شده است، افزود: از ابتدای گازرسانی به شهرستان بدره، یکهزار و ۱۳۰ اشتراک رایگان به خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی واگذار شده است.

رییس اداره گاز شهرستان بدره با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی بدره از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: شهرستان بدره دارای ۲ شهر و ۲۵ روستا می باشد که تمامی مناطق شهری و روستایی آن از نعمت گاز برخوردار هستند.

مولایی با اشاره به اینکه بیش از ۴ هزارو ۳۰۹ خانوار در اقصی نقاط بدره از شبکه گاز استفاده می کنند، گفت: تاکنون ۱۰ ایستگاه مختلف گاز در مناطق شهری و روستایی این شهرستان نصب و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶ هزار مشترک در مناطق شهری و روستایی این شهرستان وجود دارد،افزود: نصب ۴ هزارو ۱۴۶ انشعاب علمک، اجرای ۲۳۶ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع از دیگر خدمات شرکت گاز استان به مردمان شریف شهرستان بدره بوده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار