رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور؛
رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر ایران از میان ۱۹۲ کشور جهان در بین پنج کشور برتر صلیب سرخ و هلال احمر دنیا قرار گرفته و به پاس خدمات گسترده داوطلبانه این جمعیت، جایزه هانری داویسون را دریافت کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ 20 December 2022

به گزارش تابناک ایلام  ؛ وحید سلیمی در همایش گرامیداشت روز جهانی داوطلبان هلال احمر استان ایلام اظهار داشت: داوطلبان بر اساس تخصص های خود منشا خدماتی چون نذر آب، کاروان های سلامت و درمان، پویش های معیشتی، نوشت افزار و دیگر اقدامات برای جامعه هدف هستند.

وی افزود: ۱۸۰ میلیارد تومان خدمات دارویی و درمانی از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به افراد جامعه هدف این قشر ارائه شده است.

رییس سازمان داوطلبان سازمان جمعیت هلال احمر یادآور شد: خدماتی که داوطلبان به مردم ارائه می دهند، بویژه در ایام اربعین توفیق گرانقدری از جانب خداوند به این قشر خدمات رسان است که وقت خود را صرف خدمات رسانی بی منت به خلق می کنند.

سلیمی ادامه داد: باید از ظرفیت داوطلبان و تخصص های این قشر در عرصه های مختلف برای خدمات رسانی به مردم اعم از نیازمندان، مناطق محروم، حادثه دیدگان و سایر اقشار استفاده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام هم گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۷ کاروان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان، طبق اهداف بشر دوستانه جمعیت هلال احمر با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و ....در مناطق محروم استان به ارائه خدمات پرداخته اند.

غلامرضا علی محمدی افزود: ۷۲ خانه هلال روستایی در سطح استان وجود دارد و در روستاهای دارای ظرفیت ایجاد خانه های هلال، با حمایت دهیاران خانه های جدید راه اندازی می شوند.

وی با بیان بانک امانات تجهیزات پزشکی با هدف کمک به بیماران نیازمند در تامین کالاهای پزشکی راه‌اندازی شده است، افزود: تجهیزات پزشکی چون کپسول اکسیژن، ولیچر، دستگاه اکسیژن ساز و تختخواب در ۹ شهرستان به صورت امانت به بیماران متقاضی داده می شود.

وی به طرح ارمغان مهر اشاره کرد و یادآور شد: به منظور کمک به دانش آموزان کم برخوردار مناطق محروم در سال تحصیلی جاری چهار هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و همچنین ۵۱۶ بسته نوشت افزار با هدف تامین لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار