استاندار ایلام؛
استاندار ایلام مطرح کرد :تامین نیاز استان باید در اولویت تولید و عرضه مرغ توسط مرغداران باشد ولی تولیدکنندگان مرغ نباید به بهانه این اولویت، مرغ تولیدی را به هر قیمتی عرضه کنند و باید یک تناسب لازم برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان وجود داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۸۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ 18 December 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا افزود : گوشت قرمز و سفید باید به اندازه کافی و با قیمت مناسب و معقول در اختیار مردم قرار گیرد و کشتارگاه نیز باید فعال باشد، این مراکز نباید باتوجه به اهمیت کارکردشان تعطیل شوند.

وی گفت : واردات مرغ از دیگر استان ها موجب بروز مشکل در واحدهای تولیدی داخل استان خواهد شد و باید سیاست گذاری ها به سمت تقویت میزان تولید واحدهای تولیدی و صنایع داخل استان باشد.

بهرام نیا ادامه داد : برگزاری نشست های تنظیم بازار با توجه به اینکه با مایحتاج مردم در ارتباط است از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در مقطع کنونی با توجه به شب یلدا نظارت ها بر قیمت بازار به گونه ای باشد که مردم توان تامین اقلام این شب را داشته باشند.

وی گفت : کیفیت پخت نان در استان با وجود تولید باکیفیت ترین گندم کشور، مرغوب و رضایت بخش نیست و دستگاه های نظارتی باید به وضعیت تولید کمی و کیفی نان ورود کنند.

بهرام نیا بیان داشت :کمیت نان باید با وزن اعلامی چانه برابر باشد و با تقویت و توسعه واحدهای نانوایی ضمن کیفیت بخشی به نان تولیدی از ایجاد صف در نانوایی هایی که نان باکیفیت می پزند جلوگیری شود و در این راستا به واحدهای نانوایی که نیازمند نوسازی یا تعمیرات دستگاه ها و تجهیزات نانوایی هستند، تسهیلات پرداخت شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار