فرمانده انتظامی ایلام بیان داشت : طرح انتظامی و ترافیکی زمستان سال جاری از امروز با حضور بیش از ۳۵ تیم پلیس به صورت شبانه روز فعالیت خواهند داشت و امید است با همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها بتوانیم تصادفات را کاهش دهیم.
کد خبر: ۱۰۸۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ 15 December 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ القاصی مهر اظهار داشت : یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی سوانح جاده‌ای است و در این خصوص خطاب به مسئولان می‌فرمایند که یکی از غصه‌هایی که من دارم حوادث جاده‌ای است و مسئولان تلاش کنند که حوادث جاده‌ای به حداقل برسد، بر این اساس همه وظیفه داریم که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص کاهش سوانح جاده‌ای و تلفات تصادف تلاش کنیم.

وی ادامه داد : از میزان مرگ و میرها در کشور ۳۴ درصد حوادث مربوط به حوادث جاده‌ای و ۷۰ درصد تلفات جانی تصادفات مربوط به تصادفات جاده‌ای است.

سردار القاصی مهر مطرح کرد : در استان با محوریت استاندار که در بین دستگاه‌های اجرایی یک تعامل بسیار خوب ایجاد شده است و امید است با این وحدت و انسجام شاهد افزایش سطح ایمنی معابر و کاهش تصادفات جاده‌ای در استان باشیم.

وی گفت : پلیس راه استان با گشت در محورهای مواصلاتی و گردنه‌های برف گیر و محورهای کوهستانی به صورت شبانه روزی با سایر دستگاه‌ها حضور دارند و علاوه بر خدمات رسانی، با کسانی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند برخورد خواهد کرد./ع

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار