امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان گفت:دستور دشمن برای تعطیلی بازار و کسبه و اجرای این دستور به شکل خواسته یا ناخواسته نوعی همراهی با معاندان این نظام محسوب می شود.
کد خبر: ۱۰۸۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹ 10 December 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: حفظ دین و اعتقادات مذهبی در این دوران بسیار سخت شده و باید همواره دغدغه عمل به ارزش‌های الهی را در خود زنده نگه داریم.

وی افزود: ثبات قدم در این زمینه باید در دلسوزان انقلاب همواره در اولویت باشد، مرزبندی با دشمنان ، تشخیص خودی از غیر خودی و امیدوار نکردن دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود بسیار با اهمیت است.

خطیب جمعه ایلام یادآور شد: هرگونه سکوت یا گفتار بیجا ، دنیاگرایی ، فاصله با خدا و همراهی با دشمنان، اشخاص بخصوص خواص را تهدید می کند و باید موضع خود را مشخص کنند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: دستور دشمن برای تعطیلی بازار و کسبه و اجرای این دستور به شکل خواسته یا ناخواسته نوعی همراهی با معاندان این نظام محسوب می شود.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده این انقلاب در پی نابودی نظام و تجزیه ایران اسلامی هستند و اگر افرادی این امید را دل آنان ایجاد کنند، به خون شهدا خیانت کرده و باید پاسخگوی رفتار خود باشند.

امام جمعه ایلام گفت: وقتی مبانی اعتقادی یک ملت همچون دین ، فرهنگ ، پرچم و سرود یک ملت را از آنان بگیریم، وقتی غیرت ملی خدشه‌دار شد، تعصب نسبت به تمامی ارضی از بین می رود و دشمن براحتی می تواند اهداف خود را عملی کند.

کریمی تبار با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری به نیروهای نظامی مبنی بر استفاده نکردن از سلاح در برابر اغتشاشگران یادآور شد: هر فردی اگر در این عرصه کشته شود، مایه امیدواری دشمنان می شود ، چراکه همه فرزندان این ملت هستند.

وی لزوم شکل گیری نهضت تبیین و روشنگری برای مقابله با این هجمه را مورد تاکید قرار داد و افزود: این دوران یک آزمون حیاتی برای ملت ایران است و باید تلاش کنیم با صف بندی با دشمنان داخلی و خارجی دچار لغزش نشویم.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: سکوت خواص با هر تفکر در این ایام جایز نیست و نباید با سخنان دوپهلو در جامعه شبهه ایجاد کنیم.

حجت‌الاسلام کریمی تبار بیان عملکردهای امیدبخش از سوی مدیران اجرایی و بیان خدمات صورت گرفته را در مقابله با این تهدیدات بسیار مهم دانست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار