معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بیان داشت : ۹۵ درصد تولید نفت و گاز غرب کشور در استان ایلام تولید می شود و این یکی از مطالبات جدی مردم و مسئولن استان است و از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم به دنبال تحقق این مطالبه هستیم.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ 07 December 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی گفت : مسئولان استان در پاسخ به مطالبات مردمی و شما دانشجویان عزیز، شبانه روز در حال تلاش هستند و پیگیری های استاندار در مرکز در دیدار با مسئولان کشوری تداوم دارد.

وی افزود : دانشجویان زمان را دقیق می شناسد و نسبت به تحولات و تغییرات روز واکنش نشان می دهند و دانشجویان دانشگاه های مختلف استان در شرایط فعلی کشور، همه هجمه های تبلیغاتی دشمنان برای از بین بردن آرامش مردم و آرامش دانشگاه ها، خنثی و نقش بر آب کردند و این امر قابل تقدیر است.

حسنی ادامه داد : همه دانشگاه های ما در استان از آرامش مطلوب برخوردار بودند و این نشان دهند بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی دانشجویان است و دانشجویان استان نه بزرگی به تبلیغات سنگین دشمنان دادند.

وی گفت : بسیاری از مسئولان امروز دانشجویان دیروز بودند که با پیوند علم و معنویت در راه اعتلای کشور تلاش کردند و گفتمان امروز دانشجویان نشان از بلوغ فکری و رشد و نبوغ این عزیزان است و ما را امیدوار می کند که انبوهی از دانشجویان در سطح کشور وجود دارد و آینده ای امیدآفرین برای کشور رقم خواهد خورد.

حسنی مطرح کرد : حضور مسئولان در میان دانشجویان مطالبه ای به حق است و تلاش خواهد شد که این حضور در دانشگاه های استان پررنگ تر شود، برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت و توان نخبگان دانشجویی و توجه به تولید فناوری و حمایت از طرح های دانش بنیان در استان برای عملیاتی شدن در دست اقدام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار