مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد؛
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ایجاد خوابگاه بویژه برای دختران را از اولویت های این بنیاد در استان ها بویژه مناطق محروم عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۸۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ 04 December 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حمیدرضا علیان زادگان روز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: بنیاد ۱۵ خرداد در راستای پرداختن به مشکلات معلولان و خانواده های جانبازان به فرمان امام راحل (ره) تاسیس و حدود چهار دهه سابقه فعالیت دارد.

وی ساخت بیش از ۲ هزار مدرسه در سطح کشور و احداث خوابگاه های دختران را از جمله فعالیت های این بنیاد در سطح کشور طی سال های گذشته عنوان کرد.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد توزیع مایحتاج ضروری مردم و خانواده های نیازمند در ایام کرونا و در ایام دیگر سال را از دیگر برنامه های این بنیاد در سال های اخیر برشمرد.

علیان زادگان با اشاره به اینکه اواخر سال ۹۹ بنیاد ۱۵ خرداد به ستاد اجرایی فرمان امام راحل الحاق شده است، تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام ماموریت محوری در حوزه جوانی جمعیت و سلامت اجتماعی و عمران اجتماعی و ادامه نهضت خوابگاه سازی را در دوره جدید اولویت قرار داده و در این راستا ساخت ۱۵ خوابگاه دختران در مراحل ساخت قرار دارد.

تاکید کرد: طرح ملی ایران جوان هفته پیش در مجموعه نمایشگاهی ستاد آغاز شد که به پنج هزار زوج دانشگاهی که دارای فرزند می‌شوند با اولویت فرزند سوم بسته های حمایتی ارایه می شود، ضمن اینکه پنج هزار زوج دیگر نیز در ۱۶ استان ها شناسایی شده اند.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به اجرای طرح لبخند مادری در این بنیاد یادآور شد: ۱۵ هزار نفر مشمول این طرح می‌شوند که به خانواده های نیازمند مایحتاج و ضروریات یک نوزاد اختصاص می‌یابد.

علیان زادگان ادامه داد: حمایت از خانوارهای دارای سه قلو و بیشتر و ارائه بسته های حمایتی به آنان نیز از برنامه های بنیاد است که امسال برآورد می شود ۳۰۰ خانواده دارای سه قلو تحت پوشش آن قرار گیرند.

وی ایجاد باشگاه های مثبت پنج در راستای طرح جوانی جمعیت را از برنامه های در دست اجرا در استان های مختلف برشمرد و اظهار داشت: این طرح مخصوص خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر است که خدمات متنوعی به آنان اعطا می شود.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به برنامه بنیاد برای حمایت از ساخت یک سریال تلویزیونی با موضوع فرزنداوری افزود: تجربیات موفق در زمینه فرزندآوری در قالب طرحی با عنوان رویدادهای فرهنگ محور در مرکز استان ها برای رفع گره های ذهنی این حوزه نیز در بنیاد اجرایی شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار