مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام بر حمایت ویژه دستگاه‌های اجرایی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان تأکید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ 04 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ فرزاد شریفی از تلاش مسئولان استان و شهرستان برای توسعه صنعت درآمدزا در این منطقه خبر داد و یادآور شد: تمام اهتمام و توان خود را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان به‌کار گرفته‌ایم تا بتوانیم شاهد توسعه هرچه بیشتر این صنعت درآمدزا باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری ایوان تصریح کرد: توسعه صنعت گردشگری در ایوان نیازمند سرمایه‌گذاری است.

شریفی بر حمایت ویژه دستگاه‌های اجرایی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان تأکید کرد و گفت: برای توسعه صنعت گردشگری، باید تا حد امکان از سرمایه‌گذار خصوصی حمایت شود، پیگیری خواسته‌ها و نیازهای این سرمایه‌گذاران را نیز در دستور کار قرار داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در این دیدار بر لزوم تشکیل جلسات مشترک به منظور بررسی پتانسیل‌های فرهنگی و گردشگری ایوان تاَکید کرد و گفت: این شهرستان با داشتن مناطق بکرطبیعی، مردم مهمانپذیر و آثار تاریخی فرهنگی، می‌تواند بیش از این رشد یافته و در زمینه توسعه صنعت گردشگری سرآمد دیگر شهرهای استان شود.

وی به بیان نقش و اهمیت مناطق نمونه گردشگری این شهرستان پرداخت و افزود: باید با تعامل و همکاری مسئولان شهرستانی و استانی زیرساخت‌های لازم برای توسعه مناطق نمونه گردشگری به‌ویژه در مناطق گردشگری این شهرستان فراهم آوریم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار