شاهرخ‌خان پیش از آن با انتشار ویدئویی از وزارت فرهنگ عربستان سعودی به خاطر لوکیشن دیدنی و مهمان نوازی گرم از آنها در طول فیلمبرداری فیلم «Dunki»تشکر کرده بود.
کد خبر: ۱۰۸۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 04 December 2022

شاهرخ‌خان ستاره سینمای هند پس از پایان فیلمبرداری فیلم جدیدش در کشور عربستان به زیارت خانه خدا در شهر مکه رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندیا تایمز، پس از این که شاهرخ‌خان هنرپیشه مطرح بالیوودی اعلام کرد که فیلمبردای فیلم «Dunki» به کارگردانی «راجکومار هیرانی» در عربستان به پایان رسیده، تصاویری از این ستاره هندی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که وی را در شهر مکه و در حین ادای حج عمره نشان می‌دهد.

شاهرخ‌خان پیش از آن با انتشار ویدئویی از وزارت فرهنگ عربستان سعودی به خاطر لوکیشن دیدنی و مهمان نوازی گرم از آنها در طول فیلمبرداری فیلم «Dunki»تشکر کرده بود. این فیلم قرار است در سال آینده میلادی اکران شود.

شاهرخ خان در مکه و زیارت خانه خدا بعد از اتمام فیلم جدیدش (+عکس)

فیلم «Pathaan» نیز با بازی شاهرخ‌خان آماده اکران است و طبق برنامه از ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳ در سینماها عرضه می‌شود.

عربستان که از سال ۲۰۱۷ و پس از ۳۵ سال ممنوعیت، درهای سینماها را به روی مردم کشورش گشود به سرعت در حال جبران عقب‌ماندگی خود در این حوزه است و همین حالا تبدیل به بزرگترین بازار سینمایی در خاورمیانه شده است.

افزایش سالن‌های سینمایی، اکران آثار روز سینمای جهان، برپایی جشنواره‌ فیلم دریای سرخ با حضور فیلم‌های و سینماگران سرشناس جهان و ایجاد مشوق برای فیلمبرداری آثار سینمایی در خاک عربستان، از جمله برنامه‌های سعودی‌ها برای تقویت سینما در این کشور عربی است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار