سرپرست اداره راه و شهرسازی ایلام از بهره برداری راه ارتباطی چشمه چاهی - سفیدخانی سیروان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در مرحله آسفالت قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۸۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ 03 December 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرشاد دوستی اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه راهسازی چشمه‌چاهی - سفیدخانی محور ایلام - سیروان در ۲ قطعه اجرایی شده که عملیات بیس و زیرسازی این پروژه انجام و تنها آسفالت آن باقی مانده است.

وی افزود: رایزنی های لازم با شرکت ساخت و توسعه راه ها انجام و مقرر شده است قیر به میزان لازم برای آسفالت این مسیر اختصاص یابد.

سرپرست راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: در صورت تامین قیر مورد نیاز و مساعد بودن هوا عملیات اجرایی آسفالت این مسیر آغاز خواهد شد.

دوستی بیان کرد: مسیر شهرستان سیروان به مرکز استان با احداث این جاده کوتاه تر و ایمن تر شده و از ترافیک تقاطع همسطح سه راهی کارزان کاسته خواهد شد.

وی اضافه کرد: احداث این پروژه هفت کیلومتری، ضمن حذف نقاط پرحادثه، بیش از هشت کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می کند.

سرپرست راه و شهرسازی ایلام ادامه داد: تکمیل چنین محورهایی از نیازهای اصلی منطقه است و خوشبختانه عملیات اجرایی این پروژه در مراحل پایانی کار قرار دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار