رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج بیان داشت : بر ایجاد نمایشگاه و غرفه دائمی کتاب دفاع مقدس در بهترین نقاط شهر‌ها برای اثربخشی هرچه بیشتر آن‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 02 December 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ سردار عبدالرضا آزادی  مطرح کرد : بدون شک برگزاری کنگره شهدا را نباید پایانی برای پاسداشت شهیدان والامقام دانست، چراکه این حرکت باید به فرآیندی مستمر و همیشگی برای زنده نگه داشتن مرام شهیدان تبدیل شده و هیچگاه نباید متوقف شود.

وی گفت : بدون شک برگزاری کنگره شهدا را نباید پایانی برای پاسداشت شهیدان والامقام دانست، چراکه این حرکت باید به فرآیندی مستمر و همیشگی برای زنده نگه داشتن مرام شهیدان تبدیل شده و هیچگاه نباید متوقف شود.

سردار آزادی ادامه داد : یاد شهیدان باید زنده و پیام شهدا منتقل شود و زبان هنر بهترین شیوه برای این منظور است، باید تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق این امر را به میدان بیاوریم.

وی بیان داشت : امید عامل و نیروی محرکه هر حرکت و فعالیتی است و اگر آن را از ملت‌ها بگیرند، بدون شک مستکبران بر آن‌ها مستولی خواهند شد.

وی افزود : بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب هر پنج سال یکبار این کنگره‌ها برگزار شود، استان ایلام نیز باید از هم اکنون خود را برای کنگره دوم در سال ۱۴۰۶ آماده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار