فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام ؛
فرمانده سپاه در راستای برگزاری کنگره نیز قرارگاه محرومیت زدایی در نقاط محروم استان راه اندازی شد و خدمات بسیاری خوب عمومی و تخصصی به نام شهدا از جمله آبرسانی به روستاها و تامین و توزیع ۵۰۰ جهیزیه برای نوعروسانی ایلامی ارایه شد. امیرالمومنین(ع) ایلام بیان داشت :
کد خبر: ۱۰۸۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲ 02 December 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ سردار شاکرمی افزود :این کنگره بزرگ با لطف خدا و به همت آحاد مردم ایلام برگزار شد، از همه مردم ایلام تشکر می کنم که در برگزاری کنگره شهدا، همه نقاط و شهرستان های استان، کنگره شهدا شدند و صدای کنگره به همه رسید.

وی گفت : در ابتدای راه شورای سیاستگذاری کنگره و ۲۲ کمیته فعال در راستای برگزاری بهتر کنگره شهدای استان تشکیل شد و دستگاه ها و مدیران اجرایی استان در راس کمیته های کنگره ها قرار داشتند.

سردار شاکرمی افزود : دهه فرهنگی در استان در راستای برگزاری کنگره شهدا با حضور نخبگان و فرهیختگان و ۸ اجلاسیه اقشار مختلف از جمله طلاب و روحانیون با محوریت آیت الله حیدری ایلامی، دانش آموزان، عشایر، ورزشکاران،دانشجویان و اساتید و زنان و بانوان در طول کنگره برگزار شد.

وی مطرح کرد : در راستای برگزاری کنگره نیز قرارگاه محرومیت زدایی در نقاط محروم استان راه اندازی شد و خدمات بسیاری خوب عمومی و تخصصی به نام شهدا از جمله آبرسانی به روستاها و تامین و توزیع ۵۰۰ جهیزیه برای نوعروسانی ایلامی ارایه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار