به زودی این قرارداد 2 و نیم ساله منعقد خواهد شد و بر اساس آن ستاره پرتغالی 200 میلیون یورو در سال حقوق می‌گیرد، یعنی 500 میلیون یورو تا پایان قرارداد
کد خبر: ۱۰۸۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 02 December 2022

نشریه مارکا در خبری اختصاصی مدعی شد که کریستیانو رونالدو با باشگاه النصر عربستان برای عقد یک قرارداد به توافق رسیده که او را در کنار کیلیان امباپه به عنوان پردرآمدترین بازیکن تاریخ قرار خواهد داد.

بر اساس این گزارش رونالدوی 37 ساله در مورد شروط قراردادش با سعودی‌ها به توافق رسیده و به زودی این قرارداد 2 و نیم ساله منعقد خواهد شد  و بر اساس آن ستاره پرتغالی 200 میلیون یورو در سال حقوق می‌گیرد، یعنی 500 میلیون یورو تا پایان قرارداد. این در حالیست که پاداش‌هایی هم برای او درنظر گرفته شده اما رقم آن مشخص نیست.

رونالدو تا الان تمام دوران بازیگری‌اش را در اروپا - اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید، یوونتوس و دوباره منچستریونایتد - سپری کرده است و در 949 بازی‌اش در قاره سبز 702 گل زده و 223 پاس گل داده است. او چند پیش مصاحبه تندی علیه باشگاه منچستریونایتد انجام داد و در آن این باشگاه به خیانت در حق او متهم کرد. واکنش باشگاه انگلیسی نیز به این مصاحبه رضایت به فسخ قرارداد رونالدو بود که به موجب آن برنده 5 توپ طلا می‌تواند آزادانه به هر باشگاهی که بخواهد ملحق شود.

دستمزد باورنکردنی رونالدو در تیم عربستانی

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار