مدیرکل درمان و بهداشت کمیته امداد کشور،
مدیرکل درمان و بهداشت کمیته امداد کشور به شناسایی ۹۰ بیمار خاص و نیازمند، ۲۷۰ بیمار سرطانی و ۶۰۰ بیمار زمین گیر در استان اشاره کرد .
کد خبر: ۱۰۷۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲ 01 December 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ مجتبی احمد لو اظهار داشت : برای کمک درمانی ویژه به بیماران صعب العلاج، توسط بیمه سلامت صندوقی تأسیس شده است که امیدواریم در آینده بخشی از مشکلات درمانی مددجویان امداد را برطرف کند.

وی گفت :ارائه خدمات با کیفیت و ضروری از خصوصیات خدمات هلال احمر بوده که خصوصاً قشر نیازمند جامعه در طول سال در مناسبت‌های خاص از این خدمات برخوردار می‌شوند.

احمدلو مطرح کرد :اولویت امداد این است که بجای کمک نقدی به بیماران نیازمند، با مشارکت دستگاه‌های دیگر تجهیزات و خدمات درمانی به افراد نیازمند خدمات درمانی ارائه شود.

وی ادامه داد : هلال احمر در مناسبت‌های گوناگون در خدمت به قشر نیازمند جامعه همراه کمیته امداد بوده است.وی ادامه داد: نیاز درمانی از مهم‌ترین نیازهای قشر مددجو بوده و رفع این نیازها مستلزم مشارکت دستگاه‌های دیگر است.

احمدلو گفت : بر اساس تفاهم نامه‌ای که امروز بین کمیته امداد و هلال احمر امضا شد همکاری‌های بیشتر و مؤثرترین بین این دو دستگاه در خدمت به محرومین صورت می‌گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار