مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: دوربین‌های نظارتی راهداری در بازه زمانی اول فروردین ماه تا پایان آبان ماه ۳۳ میلیون و ۹۹ هزار و ۶۷۳ تردد خودرو در محورهای مواصلاتی این استان را ثبت کرده اند.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 30 November 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت: این‌ میزان تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی یادآور شد: طی این مدت (ابتدای سال تا پایان آبان ماه ) چهار میلیون و ۳۶۲ هزار و ۱۲۶ وسایل نقلیه سنگین در جاده های ارتباطی استان تردد کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: بیشترین میزان تردد این مدت در محور ایلام - چوار با یک میلیون و ۹۴۶ هزار و ۱۸۷ ، محور ایوان - اسلام آباد یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۶۸۶ و مسیر ایلام - سرابله با یک میلیون و ۴۵۱ هزار و ۸۶۲ تردد بوده است.

چشمه خاور با اشاره به آمادگی راهداری ایلام برای زمستان امسال بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، ۲۹۲ نفر از نیروهای راهداری در قالب ۲۱ اکیپ راهداری و ۱۳ راهدارخانه ثابت و سیار، آماده ارایه خدمت در زمستان امسال هستند.

وی با اشاره به آغاز طرح راهداری زمستانه از ۱۵ آذر ماه، گفت: این تعداد راهدار شامل ۲۹۲ نیروی فعال راهداری در اختیار این اداره کل هستند که فعالیت آنان تا ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۲ در محورهای شهری و روستایی تداوم خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: هم اکنون در استان ۱۳ راهدارخانه ثابت و سیار وجود دارد که برای استقرار ماشین‌آلات و پرسنل در حین اجرای طرح زمستانه ساماندهی شده‌اند، البته بخشی از این راهدارخانه‌ها به اسکان کسانیکه در جاده‌ها مانده و دچار مشکل می‌شوند، اختصاص پیدا می‌کند.

چشمه خاور به تعداد ماشین آلات آماده شده برای اجرای طرح راهداری زمستانه اشاره کرد و گفت: ۲۲۹ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در بخش دولتی در اختیار راهداران قرار گرفته است تا بتوانند در اسرع وقت نسبت به برف روبی و پاکسازی راه های شهری و روستایی در مواقع بارش اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ۲۱ اکیپ راهداری در بخش دولتی آماده خدمات‌رسانی هستند، گفت: همچنین ۱۱ هزار تن شن و ماسه نیز خریداری و برای مواقع بخبندان در راهدارخانه‌های استان ذخیره شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار