در دیدار بزرگان ایل خزل با مدیر کل ستاد اجرایی ایلام، عنوان شد:
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،استان ایلام، گفت: دشمن، رمز موفقیت ما را که همان وحدت است شناخته و تلاش می کند از همین مسیر به ایران اسلامی ضربه بزند که تاکنون ناکام مانده است.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵ 30 November 2022

حفظ وحدت؛رمز اصلی موفقیت انقلاب اسلامی استبه گزارش تابناک ایلام ؛ محمد زارع در دیدار با بزرگان و دست اندرکاران یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل استان ایلام، اظهار کرد: حضور جوانان و تمام اقشار با سلایق و دیدگاه های مختلف در این یادواره مشخص کرد که ملت ما منسجم است و اعتقاد اولیه این مردم به اسلام، انقلاب و ارزش های آن با هیچ چیز عوض نمی‌شود.

وی، با بیان اینکه امنیت امروز کشور قطعا مرهون تلاش ها و خدمات شهدا هشت سال دفاع مقدس است، افزود: امروز با تامین امنیت، عرصه برای خدمت‌گزاری برای همه ی مسئولان فراهم شده است لذا مسئولان باید قدر این نعمت را بدانند.

زارع، تصریح کرد: حضور جوانان انقلابی ایران مقتدر در تمام عرصه ها ثابت کرده‌اند که دسیسه های دشمن را در گلوگاه ها شناسایی و با حضور به موقع توطئه ی دشمانان این مرزوبوم را خنثی می‌کنند.

وی ادامه داد: تا زمانی که پرچم این نظام و انقلاب به دست صاحب واقعی اش امام زمان (عج) برسد، این مسیر پرشور با انگیزه ادامه دارد.

زارع، ابراز کرد: جوانان انقلابی در عرصه های مختلف با هوشمندی خود و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، موفقیت خود را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

مدیر کل ستاداجرایی فرمان حضرت (ره)، استان ایلام، تصریح کرد: امروزه جهاد تبیین اصلی ترین وظیفه جوانان کشور است و باید در این مسیر به جهانیان ثابت کنیم این نظام و انقلاب چیزی جز صلح، امنیت، نوع دوستی و هم زیستی مسالمت آمیز در جهان را نمی‌خواهد.

گفتنی است: در پایان این دیدار با لوح تقدیر از حمایت ها و زحمات مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، در برگزاری یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل استان ایلام تقدیر شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار