معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین سپاه ؛
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین سپاه گفت:جنگ اصلی دشمن بر علیه علم و دانش ملت ایران و دانشمندان ایرانی است ولی ایران مسیر تعالی و رشد علمی خود را با قدرت بیشتری ادامه می دهد.
کد خبر: ۱۰۷۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ 29 November 2022

جنگ اصلی دشمن بر علیه علم و دانش ملت ایران و دانشمندان ایرانی استبه گزارش تابناک ایلام؛ سردار حسین معروفی در آیین همایش شبانان و گله داران عشایر استان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۲ اظهار داشت: ملت ایران از همان ابتدای شکل گیری نظام با هم متحد بوده و با وجود موانعی چون جنگ تحمیلی، توطئه های تجزیه طلبی در اوایل انقلاب، تحریم، تهدید، ترور، اغتشاشات و توطئه ها خللی به این اتحاد قومیتی وارد نیامده است.

وی افزود: جنگ اصلی دشمن بر علیه علم و دانش ملت ایران و دانشمندان ایرانی است ولی ایران مسیر تعالی و رشد علمی خود را با قدرت بیشتری ادامه می دهد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ‌دشمن اکنون با جنگ ترکیبی و با تمام سربازان داخلی و خارجی خود به مصاف جمهوری اسلامی ایران آمده است و در این اغتشاشات اخیر انشقاق مذهبی و قومیتی در ایران اسلامی از اهداف شکست خورده دشمن است.

سردار معروفی یاداور شد: ایرانی ثابت کرده اگر اعتقادات و منافع ملی کشور در خطر باشد، همه احزاب و اقوام ایرانی خارج از هرگونه گرایش سیاسی و دینی و زبانی گِرد پرچم مقدس جمهوری جمع و با هدف شکست دشمن با یکدیگر متحد می شوند.

وی افزود: همه ملت ایران بسیجی هستند ، چراکه بسیج زاییده تفکر و فرهنگ عاشوراست ، فرهنگ عاشورا نیز در برابر توطئه ها و فشارهای دشمنان خلل ناپذیر و شکست ناپذیر است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار قاسم سلیمانی را نماد اتحاد و انسجام ملت ایران و دیگر ملت های آزاده و جبهه محور مقاومت توصیف کرد که آزادی خواهان جهان به ایشان ارادت ویژه ای دارند و خود را سرباز شهید سلیمانی می دانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار