مدیرکل بنیاد شهید ایلام:
مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگران ایلام گفت: خانواده های شهدا اسوه های صبر و مقاومت هستند.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 29 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی به مناسبت هفنه بسیج در دیدار با چند تن از خانواده های شهدا اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون از جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده های معظم شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه خانواده های شهدا اسوه های صبر و مقاومت هستند، افزود:  همه ما باید از این عزیزان درس پایداری و استقامت یاد بگیریم.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام تاکید کرد: وظیفه آحاد مردم است که همواره قدردان این ایثار و ازخودگذشتگی باشند و سیره و منش شهدا را سرلوحه امور خود قرار دهند، چرا که سعادت انسان در گرو حرکت در امتداد مسیر نورانی شهدا است.

اسدی بیان داشت: دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان در راستای تکریم و در قالب طرح سپاس انجام می شود.

رضا طاهری مدیرکل کمیته امام (ره) نیز در این دیدار گفت: ما براساس وظیفه دینی خود به خدمت خانواده های شهدا رسیده ایم و خود را مدیون شهدا میدانیم.

روز دوشنبه جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان ایلام به همراه رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با خانواده های شهیدان عزت اله و عزالدین میرزایی، یحیی شکربیگی و جانباز نوراله منصوری دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کرد.

شهیدان عزت اله میرزایی در تاریخ ۱۳۶۶/۰۶/۲۰ در منطقه قلاویزان مهران بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی، عزالدین میرزایی در تاریخ ۱۳۶۷/۰۵/۲۳ بعلت برخود با مواد منفجره و یحیی شکربیگی با عضویت پاسدار از فرماندهان شهید لشکر ۱۱ حضرت امیر(ع) در تاریخ ۱۳۶۶/۰۴/۰۱ در اثر اصابت ترکش در منطقه ماووت عراق به درجه رفیع شهادت نائل شدند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار