فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام بیان داشت : نوار مرزی استان هرچند از امنیت بالایی برخوردار است، اما با اشراف و رصد اطلاعاتی بیشتر بر مرزها از ورود یا خروج وابستگان احزاب کردی، مهمات و تجهیزات جنگی توسط تجزیه طلبان و عوامل داخلی آنها جلوگیری می شود.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 29 November 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار شاکرمی افزود : با جهاد تبیین، فعالیت های منسجم بسیج در قالب هیات های اندیشه ورز، حلقه های صالحین، استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس، تقویت پایگاه های مقاومت بسیج و موارد دیگر جوانان و نوجوانان جذب و برای آنها روشنگری انجام گیرد.

وی بیان داشت : در برخی شهرستان ها از جمله آبدانان، چرداول و مرکز استان اغتشاشات نمود بیشتری داشت و حتی احزاب کردی تجزیه طلب با پشتوانه این تحرکات، در نقشه های تقسیم جغرافیایی خود برای این شهرستان ها جایگاه های ویژه ای در نظر گرفته بودند.

شاکرمی ادامه داد : طی اغتشاشات اخیر برخی از جوانان و نوجوانان ایلام با احزاب کردی در ارتباط بودند و خانواده ها نیز در مدیریت و هدایت بچه های خود چندان موفق نبودند.

وی گفت : افراد متخلف و آشوبگر به ویژه عاملان هتک حرمت قرآن کریم در آبدانان با اشراف اطلاعاتی شناسایی ، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار