معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان؛
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان اظهار کرد :جامعه نیازمند استحکام اعتقادی است که بسیج، آموزش و پرورش و حوزه های علمیه نقش مهمی در استحکام بخشی درونی جامعه در برابر نقشه های دشمن دارند.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ 29 November 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حسین معروفی  افزود : حقیقت جامعه ایران، انبوه مردم متعهد حاضر در صحنه هایی چون سیزدهم آبان ماه است نه آن تعداد جمعیت اندک فریب خورده که با القائات فریبنده رسانه های معاند به کف خیابان ها آمدند و توسط این رسانه ها با بزرگ نمایی نشان داده می شود.

 وی گفت : بسیج در سه ضلع اعتقادی، انقلابی و مردمی شکل می گیرد که حوزه اعتقادی یعنی حسن ظن به وعده های حق پروردگار و تبعیت از اولیا و امام عصر، انقلابیگری بر پایه رسالت محوری و انجام تکلیف در همه عرصه ها و حوزه ها و تبعیت از امام بدور از محافظه کاری و سیاسی و حوزه مردمی نیز همراهی، همدلی و خدمت رسانی خالصانه و بی منت به آنها است.

معروفی ادامه داد : راهبرد دشمن در برابر انقلاب اسلامی همواره پوسیده و تکراری بوده و در فتنه ۸۸ تلاش گسترده ای در جلب خواص و عامه مردم داشت اما در مقابل سکوت خواص، مردم با بصیرت و زمان شناس با طی طریق مسیر درست، فریب دشمنان را نخوردند.

وی مطرح کرد : هوشمندی ملت ایران از هر قوم و حزب، نیروی های مسلح کارآمد و قوی و وجود رهبری هوشمند و مدبر باعث شده که دشمن جرات حمله نظامی به ایران را نداشته باشد هرچند دشمن در نبرد خود به دنبال تصرف قلب، ذهن، افکار و تصرف شجاعت ایرانیان است.

معروفی گفت : جوانان و نوجوانان سرمایه های اصلی این مملکت هستند و رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب بارها مطالبی را خطاب به جوانان و نوجوانان بیان کرده اند و در مقابل دشمنان نیز حساب ویژه ای بر روی این قشر برای رسیدن به اهداف شوم خود باز کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار