استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام با بیان اینکه بسیجیان خالصانه، گمنام و بی ریا خود را وقف نظام کرده اند، گفت: بسیجیان در ایام شیوع کرونا نقش خود را بخوبی ایفا کردند.
کد خبر: ۱۰۷۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 28 November 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در گردهمایی بسیج اساتید استان، اظهار داشت: هفته بسیج فضای کشور را عطرآگین کرده است و این هفته را به همه بسیجیان تبریک عرض می کنم.

وی افزود: تشکیل بسیج یادگار حضرت امام ( ره ) است و روز به روز به این دوراندیشی پی می بریم که بسیج چه اندازه توانسته به کشور در تمامی حوزه ها کمک کند.

استاندار ایلام ادامه داد: هر کسی که در راستای آرمان های امام ( ره ) حرکت کند، بسیجی محسوب می شود و به برکت همین بسیج است در همه عرصه ها پیشرفت داشته ایم که نمونه آن پیشرفت در عرصه های علمی، موشکی و پزشکی و نانو است.

بهرام نیا با بیان اینکه بسیجیان در کشور خالصانه، گمنام و بی ریا خود را برای نظام وقف کردند، گفت: بسیجیان در ایام شیوع کرونا نیز نقش خود را بخوبی ایفا کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم تحریم های ناجوانمردانه تشدید شد که با وجود همه این مشکلات دولت معیشت مردم را به زلف برجام گره نزد و در طول بیش از یکسال از دولت اقدامات بسیاری در استان و کشور انجام شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار