استاندار ایلام گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات بازدید رییس جمهور از منطقه کارخانه نمک شهر ایلام برای محرومیت زدایی از این محدوده عملیاتی شده است.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ 27 November 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در جریان بازدید از منطقه کارخانه نمک شهر ایلام اظهار داشت: منطقه حاشیه ای و کم برخوردار کارخانه نمک شهر ایلام در جریان سفر سال گذشته رییس جمهور به استان مورد بازدید قرار گرفت و رییسی دستوراتی را با توجه به عمق محرومیت منطقه به منظور جانمایی امکانات زیرساختی صادر کردند.

وی افزود: طی یکسال گذشته با همکاری عموم دستگاه های خدمات رسان و بویژه شهرداری ایلام برنامه ریزی برای محرومیت زدایی از این محدوده حاشیه ای صورت گرفت که خوشبختانه امروز شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی این مصوبات در منطقه کارخانه نمک هستیم.

استاندار ایلام یاداور شد: مسائل زیست محیطی ، بهداشتی و نبود امکانات خدماتی و رفاهی مردم ساکن در این محدوده را رنج می داد که هم اکنون شبکه فاضلاب آن تکمیل شده و عملیات آسفالت و جدول گذاری نیز پایان یافته است.

بهرام نیا از سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه ها در منطقه کارخانه نمک ایلام خبر داد و اضافه کرد: اعتبارات لازم در صورت وجود مشکلات دیگر در این محدوده تخصیص خواهد یافت.

وی با اشاره به وجود مناطق حاشیه ای در مرکز استان اظهار داشت: بازدیدهای مستمر از این نقاط به منظور رفع مشکلات ساکنان این نقاط در دستور کار است و با حضور دستگاه های اجرایی خدمات رسان زیرساخت های این مناطق ارتقا می یابد.

گفتنی است سال گذشته رییس جمهوری در سفر استانی به ایلام بازدیدی از منطقه کارخانه نمک شهر ایلام داشته و دستوراتی را برای محرومیت زدایی از این محدوده صادر کردند که امسال شاهد محقق شدن آنها هستیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار