آقایان مسئول ! این خانواده ها به و کجا پناه ببرند ؟ آیا در این شرایط سخت اقتصادی رواست در مملکتی که لقب اسلام را یدک می کشد شهروندان مسلمان آن شب ها شکم گرسنه سر بر بالین زمین بگذارند ؟
کد خبر: ۱۰۷۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸ 26 November 2022

تابناک ایلام ، مجتبی کاور ::با گذشت بیش از دو ماه از نا آرامی ها در کشور شاهد آن هسیتم که دامنه این نا آرامی ها به شهرستان های دور دست هم کشیده شده است. موضوعی که ریشه آن ناشی از مشکلات اقتصادی ، فقر ، تبعیض و بیکاری است که مرگ مهسا امینی سبب شد که آتش زیر خاکستر روشن شود و تا به امروز نیز ادامه دارد .

آنچه که تعجب همگان را بر می انگیزد سخنان برخی مقامات است که گویی مشکلی در کشور وجود ندارد و همه اتفاقات کار دشمن است ! بله دشمن کارش دشمنی است ، ولی چرا باید رفتار و گفتار مسئولان به گونه ای باشد با مردم که از دست دشمان هم بر نمی آید !

 آقایان مسئول! اینکه امروز همه ؛ بخصوص جوانان در کف خیابان ها هستند دشمن واغتشاشگر نیست بلکه همه فرزندان این کشور و تعلیم دیده مکتب های شما هستند که از همین الان به بن بست رسیده اند و آینده خوبی برای خود ترسیم نمی کنند از لحاظ اقتصادی و اشتغال درست مثل 130خانواده شاغل در منابع طبیعی ایلام که بین 2 تا 10 سال سابقه کار دارند ولی همچنان بلاتکلیف !

آری امروز در حالی مسئولان از تحریم های سخت سخن می گویند که بیش از 130خانواده از کارکنان منابع طبیعی ایلام 8 ماه است در لیست تحریم مسئولان اجرایی قرار گرفته اند و یک ریال حق و حقوق خود که در سال کمتر از 100میلیون است دریافت نکرده اند !

 

 متاسفانه در این 8ماه همه نهاد های ، امنیتی ، قضایی ، نظارتی و اجرایی هم مطلع هستند و تنها وعده می دهند وعده که دیگر کار ساز نیست!

چرا که فشار اقتصادی و عدم توجه مسئولان و شعار توخالی و مصوبات روی کاغذ آنها دیگر مجالی برای استحکام خانواده ها ، اجاره خانه ها و اقساط معوق بانکی و آرزوهای بر باد رفته فرزندان آنها را نمی دهد ! امام صادق عليه السلام می فرمائید: المُؤمنُ أخو المؤمنِ ، عَينُهُ و دَليلُهُ ، لا يَخونُهُ ، و لا يَظْلِمُهُ ، و لا يَغُشُّهُ ، و لا يَعِدُهُ عِدَةً فيَخْلِفَهُ. 

مؤمن برادر مؤمن است، چشم او و راهنماى اوست. به او خيانت نمى كند، به او ستم نمى كند، كلاه سرش نمى گذارد، و به او وعده اى نمى دهد كه بدان عمل نكند .

 آقایان مسئول ! این خانواده ها به و کجا پناه ببرند ؟ آیا در این شرایط سخت اقتصادی رواست در مملکتی که لقب اسلام را یدک می کشد شهروندان مسلمان آن شب ها شکم گرسنه سر بر بالین زمین بگذارند ؟

در عجب هستم در مملکتی که مسئولا آن توان پرداخت حقوق مزایای 130نفر را ندارد چه گونه ادعای حکمرانی جهان را می کنند؟

آقایان مسئول ! با حلوا حلوا گفتن مشکل شکم های خالی و اجاره خانه و اقساط بانکی حل نمی شود واگر فردا روزی اتفاقی حادث شود به یقین همه شما مسئول هستید. 

 به قول آن پیرمرد طبسی " خودتان می دانید و مملکت تان "

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
رحمت به شیر مادرت.تو این ۸ ماه تو این شرایط چطور زنده موندن بنده های خدا.خدا رو سیاه کنه مسبب این وضعیتو
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
خوب درش تخته کنن بهتره این اداره خودش یکی از باعث بانی این جنجال هاست.یعنی مسئولینش اینقدر بی عرضه و ناشایست هستن نابودی خانواده هارو ببینند هیچ کاری نکنن ۸ماه خوب یزید رو سفید شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار