امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اشاعه تفکر بسیج و تشکیل هسته مقاومت در کشورهای آزادی خواه جهان در برابر استکبار به ابتکار امام راحل، دشمن را به زانو درآورده و به عقب رانده است.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ 26 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز شنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان استان ایلام اظهار داشت: امام راحل با نگاه ژرف آینده نگرانه خود خواستار تشکیل هسته های مقاومت در نقاط مختلف دنیا برای مقابله با استکبار شد و اکنون تفکر بسیج در کشورهای آزادی خواه جهان نورافشانی می کند.

وی با بیان اینکه بسیج حاصل تدبیر اندیشمندانه و آینده نگرانه امام راحل (ره) است، افزود: بسیج دیروز در عرصه جنگ سخت به مصاف دشمن رفت و امروز در عرصه های علمی، عمرانی و آبادانی حضور پرشور و خودجوش دارد و در برابر هجمه ها و توطئه ها سینه سپر کرده است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: بسیجیان از راه بذل جان و مال در برابر تهدیدات نرم و سخت پیوندی عمیق با خداوند دارند و بی باکانه به استقبال خطر و شهادت طلبی می روند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار ادامه داد: دنیای استکبار، به برکت وجود نیروی مردمی بسیج جرات مقابله با ایران را ندارد چرا که از قدرت بازدارندگی بسیج به خوبی واقف است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها پیشگام است، اضافه کرد: پیوند عمیق با خداوند و خدمت رسانی بی منت به مردم باعث ماندگاری و موفقیت آفرینی در بسیج در حوزه های مختلف شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار گفت: بسیجیان خادم و حافظ واقعی امنیت هستند و در آشوب های اخیر کنار نیروهای امنیتی و انتظامی سینه خود را سپر بلایا و هجمه ها کردند تا گزندی به کشور وارد نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار