فرمانده سپاه استان؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام گفت: ظرفیت مردمی بسیج همه عرصه های کشور را شناخته است و بسیجیان باید جوانان غیر بسیجی یا افراد فریب خورده را جذب خود کنند.
کد خبر: ۱۰۷۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷ 22 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی  روز سه شنبه در همایش پیشگامان رهایی سربازان ولایت با حضور بسیجیان طلبه و دانشجو افزود: بسیج یک مکتب امیدآفرین و تعالی بخش و برگرفته از فرهنگ عاشورا است و همواره برای تقابل با دشمن به صحنه نبرد دفاعی و فرهنگی می آید.

وی افزود: هرچند بسیج حاصل تفکر امام بود اما رهبری نیز همان راه با درایت امام را ادامه داده و شعاع نورانی بسیج را در همه عرصه های مختلف گسترانده است.

شاکرمی با بیان اینکه رسالت ما سنگین تر از دوران دفاع مقدس است، یادآور شد: اکنون کشور به مصاف دشمنی با جنگ ترکیبی و نامتقارن آمده که همه جانبه تمام عرصه های علمی، نظامی، دینی، ارزش ها و هویت ما را نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: ظرفیت مردمی بسیج همه عرصه های کشور را شناخته است و بسیجیان باید جوانان غیر بسیجی یا افراد فریب خورده را جذب خود کنند.

شاکرمی با بیان اینکه بسیجیان باید در همه ابعاد حضور داشته باشند، گفت: بسیج با خدمت گذاری بی منت و خودجوش خود بر دلها سروری می کند و بسیجیان پاسداران واقعی انقلاب اسلامی و ارزش های نظام هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار