مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی استان ایلام
مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی استان ایلام از آغاز ثبت‌نام مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 23 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ روح‌الله پارسی اظهار کرد: ثبت نام مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی در دانشگاه‌های استان ایلام آغاز شده و دانشجویان علاقمند می‌توانند به صورت تیمی در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله با شعار «مناظره؛ فرصتی برای یادگیری» برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد بستر برای کمک توسعه فرهنگ گفت‌وگو، تولید علم و اندیشه دینی، تقویت روحیه حق و حق طلبی در دانشجویان و مهیا کردن فرصتی برای آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب و باورپذیر برای دانشجویان است.

مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی ایلام نهادینه شدن فرهنگ گفت‌وگو را نیاز اساسی جامعه امروز عنوان کرد و گفت: در این مسابقات تیم‌ها به صورت دو تیم موافق و مخالف در موضوعات و گزاره های انتخاب شده به مناظره و رقابت می پردازند و پس از داوری تیم‌های برنده به مراحل بالاتر راه پیدا می‌کنند و در نهایت دو تیم برتر این دوره از مسابقات در فینال به رقابت می‌پردازند و تیم قهرمان به مسابقات منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند.

مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی استان ایلام خاطرنشان کرد: دانشجویان علاقمند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به دفاتر فرهنگی دانشگاه محل تحصیل خود و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واقع در انتهای بلوار تعمیرکاری، خیابان فداییان اسلام مراجعه و یا با شماره ۳۲۲۲۴۷۷۴۹ ۰۸۴ تماس بگیرند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار