مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام:
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت:هم اکنون ۳۷۸ باشگاه ورزشی در ۱۲ شهرستان فعالیت دارند.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ 21 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ شهبازی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در جلسه کمیسیون ماده ۵ (رسیدگی به امور باشگاه‌ها) استان ایلام با اشاره به نقش کمی و کیفی باشگاه‌های ورزشی در توسعه ورزش استان ایلام گفت: هم اکنون ۳۷۸ باشگاه ورزشی در ۱۲ شهرستان فعالیت دارند و براساس رتبه بندی اعلام شده توسط هیأت پزشکی ورزشی بر انجام مساعدت‌های لازم در قالب امتیاز‌های فنی و اعتباری باشگاه‌های برتر در اولویت قرار می‌گیرند.

وی نقش باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی را در توسعه ورزش، استعدادیابی و شناسایی پتانسیل بالقوه استان بسیار پراهمیت خواهند و افزود: علاوه بر توسعه ورزش قهرمانی، باشگاه‌های ورزشی به عنوان مدرسه اخلاق بایستی با اندیشیدن تمهیدات لازم زمینه مناسب را جهت ارتقای فرهنگ عمومی ورزشکاران با در نظر گرفتن معیار‌های اخلاقی فراهم کنند.

وی در این جلسه ضمن بیان این مطلب که یکی از اهداف مهم این کمیسیون ممانعت از تاسیس باشگاه‌های فاقد فضا‌های استاندارد و ورزشی است بیان کرد: یکی از برنامه‌های این کمیسیون و شرایط تمدید مجوز‌های باشگاه‌ها استاندارد سازی محیط‌های آنان و نظارت بر عملکرد مربیان و مدیریت آن می‌باشد.

وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان نگاه حمایتی به باشگاه‌های خصوصی استان دارد و سعی شده است تعامل خوبی با باشگاه‌های استان برقرار کنیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار