مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام؛
مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت: یارانه پرداختی به حوزه انرژی در ایران بسیار بالاست و هم اکنون دولت یک هشتم هزینه تمام شده برق را از مصرف کنندگان دریافت می کند.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ 20 November 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ ولی الله ناصری  اظهار داشت: شرکت های توزیع برق بر اساس نرخ تکلیفی که از سوی وزارت نیرو تعیین می شود، خدمات خود را به مشترکان ارائه می دهد.

وی افزود: هزینه تمام شده برق با توجه به ارزش و جایگاهی که در سبد انرژی دارد، با قیمت بسیار کمتری به مشترکان عرضه می شود و تلاش شده قیمت یارانه ای کمترین بار هزینه ای را به مردم تحمیل کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام یادآور شد: نرخ تکلیفی تعیین شده برای مشترکان خانگی در سال گذشته حدود ۸۰۰ ریال بود ، درحالیکه قیمت تمام شده برق برای وزارت نیرو ۶ هزار و ۵۰۰ ریال تمام می شود و مشترکان کمتر از یک هشتم هزینه تمام شده را برای برق دریافتی پرداخت می کنند.

ناصری تاکید کرد: دولت در ایران یارانه بسیار بالایی را برای حوزه برق پرداخت می کند و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته بیشترین یارانه انرژی در میان کشورهای دنیا در ایران ارائه می شود.

وی اضافه کرد: این مسئله باعث شده میزان مصرف انرژی در ایران در بخش های خانگی و صنعت ۲ تا سه برابر میانگین جهان باشد و از این نظر کشورمان جزو مصرف کنندگان بالایی دنیا به شمار می رود./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
حقوق مردم هم به دلار حساب کن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار