استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: ما باید از همه امکانات مادی و معنوی برای تقویت بسیج استفاده کنیم و در این راه هیچ گونه کوتاهی نباید انجام گیرد و بنا به گفته مقام معظم رهبری تا بسیج هست نظام و انقلاب از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 19 November 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج، مولود انقلاب اسلامی است، آنها در قالب قرارگاه‌های مختلف با نیت خدمت رسانی به مردم فعالیت می‌کنند و در بحران هایی چون ایام کرونا، اربعین، مواکب حسینی، بهداشت و درمان، محرومیت زدایی و دیگر بخش ها اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در عرصه عمران و محرومیت‌زدایی همیشه پیشتاز بوده است، افزود: در این سال‌ها هرجا که نیاز به اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق مختلف احساس شده، بسیج سازندگی در صف اول قرار داشته است، به عنوان مثال در بحث آبرسانی روستایی در استان ایلام ۱۲۷ روستا را که دارای مشکل آبرسانی بودند به بسیج سازندگی واگذار شد و در این خصوص این پروژه های آبرسانی با پیشرفت مناسب در حال انجام است.

استاندار ایلام تاکید کرد: هفته بسیج نتیجه تفکر ناب امام راحل بود، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در روزهای آغازین انقلاب اسلامی یک حرکت ماندگار و تاریخی بود که این مهم نشات گرفته از روحیه بسیجی بود، امام راحل به واسطه تفکر ناب خود تشخیص دادند که یک نیروی مخلص، کارامد و با روحیه جهادی برای مبارزه با نظام سطله تشکیل شود.

بهرام نیا با اشاره به رشادت های بسیجیان در زمان آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس که اگر بسیج نبود بنا به گفته امام راحل پیروزی مسجل نمی شد، اظهار کرد: تشکیل بسیج به دستور امام راحل در پنجم آذر ۵۸ و قبل از شروع جنگ تحمیلی بود و رشادت‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس، اثبات کننده‌ ضرورت حضور این نهاد مهم برای دفاع از تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی است.

بهرام نیا با اشاره به نقش بصیرت افزایی بسیج در مقابله با اغتشاشات اخیر گفت: دشمنان نظام و در راس آنها آمریکا از هر ساز و کاری برای براندازی نظام در اغتشاشات اخیر بهره بردند و در این راه با حضور همه نیروهای نظام بخصوص بسیح تمامی نقشه های آنان نقش بر آب شد و این گویای همان تفکر ناب امام راحل در آن زمان بود که ما امروز به آن پی می بریم.

وی اضافه کرد: ما باید از همه امکانات مادی و معنوی برای تقویت بسیج استفاده کنیم و در این راه هیچ گونه کوتاهی نباید انجام گیرد و بنا به گفته مقام معظم رهبری تا بسیج هست نظام و انقلاب از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد.

استاندار بر واکاوی نقش رسانه ها در بیان عملکردها و معرفی توانمندی های اقشار بسیج در جامعه تاکید کرد و گفت: بیان این عملکردها در واقع نوعی امید آفرینی در جامعه و مایوس کردن بدخواهان نظام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار