مدیر فرودگاه شهدای ایلام با اشاره به تکمیل عملیات اجرایی ساخت ترمینال جدید این فرودگاه، گفت: برای این پروژه ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ 19 November 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدجواد یگانه  افزود: کار احداث ترمینال فرودگاه شهدای ایلام در ۲ فاز سال ۹۲ آغاز شد که فاز اول آن سال ۹۶ به اتمام رسید و فاز دوم هم اکنون با پیشرفت بسیار خوب در مرحله بهره برداری است.

وی افزود: مبلغ ۴٠ میلیارد ریال اعتبار در سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به استان و بازدید از ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام جهت تکمیل این پروژه اختصاص یافت.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام با بیان اینکه تجهیزات داخل ترمینال تکمیل و هم اکنون دوربین های مدار بسته نیز در حال نصب است، گفت: این پروژه دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد.

یگانه با اشاره به میزان جابجایی مسافر در بازه زمانی هفت ماهه سپری شده از سال جاری یادآور شد: این مدت ۹۵ هزار و ۴۲۲ مسافر از طریق این فرودگاه جابجا شدند.

به گفته وی، جابجایی این تعداد مسافر با یک هزار و ۶۰ نشست و برخواست توسط چهار شرکت هواپیمایی انجام شده است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام ادامه داد: از ابتدای سالجاری تا پایان مهرماه سال جاری ۷۶۸ هزار و ۲۱۰ کیلوگرم باز از طریق این فرودگاه جابجا شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار