نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان داشت :در جدیدترین حرکت، تعدادی اندک از مزدبگیران با تهدید بازاریان و کاسبان سعی در تهدید امنیت بازار و معیشت مردم دارند که باید با اتمام مدارا با هنجارشکنان، اقتدار نظام به آنها نشان داده شود و بزرگان، مصلحین، اساتید، فرهنگیان و افراد تاثیرگذار نیز باید برای مدیریت وضع موجود ورود کنند.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 18 November 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار افزود : در بحران سوریه ۸۰ درصد این کشور به علت فریب خوردن مردم با القائات و شعارهای فریبنده جبهه استکبار سقوط کرد و بعد از استیلای وحشیانه داعش و هتک حیثیت ناموس زنان و دختران سوری، مردم متوجه اشتباه خود شدند.

وی گفت : دشمنان و فریب خوردگان داخلی با شعار زن زندگی آزادی که منتسب به حزب منحط و کمونیستی کومله است، کرامت و شان انسانی زن را در حد یک ملعبه و بازیچه برهنه جنسی پایین آورده اند.

امام جمعه ایلام بیان داشت : کشور ما حوادث، فتنه ها و چالش های زیادی را در طول ۴۳ سال گذشته پشت سر گذاشته که بسیار شدیدتر از وقایع اخیر بوده اند و ما به لطف و حمایت امدادهای غیبی خداوند اجازه نمی دهیم ایران به سرنوشت کشورهای منطقه تبدیل شود.

وی افزود : ایران در عرصه تولید تجهیزات نظامی و دفاعی به جایگاهی بسیار بالا در سطح بین الملل رسیده که اخیرا با رونمایی از موشک دوربرد، نقطه زن و مهاجم گریز خود امنیت سپر گنبد آهنین و دفاعی اسرائیل و ناوهای جنگی آمریکا را به مخاطره انداخته است ولی در این جنگ ترکیبی و روایتی ذهن جوانان را شستشوی عقیدتی می کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار  گفت : مسوولان بدانند صبر انقلابی مردم و مماشات با تعدی کنندگان به قرآن، مسجد، اموال عمومی و امنیت و آرامش جامعه حدی دارد و باید این وضعیت با ورود جدی دستگاه قضا، نیروی انتظامی، بسیج محلات و دستگاه های امنیتی جمع شود.

وی ادامه داد :اکنون نیز قدرت رسانه ای دشمن بالاست و به مدد همین تبلیغات دروغین و باطل را حق جلوه دادن، در این ۲ ماه توسط منادیان آزادی حوادث و فجایع بی رحمانه ای در کشور شکل گرفت که جایگاه انسانیت را پایمال کرد و رسانه های فاسق خارجی با تحریک جوانان و نوجوانان فریب خورده به اهداف پلید خود می رسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار