فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری فروشنده دوره گرد عامل برداشت غیرمجاز حساب شهروند دهلرانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 19 November 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ مختار باویر افزود :  در پی مراجعه فردی به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از حساب بانک خود، در این راستا پرونده اولیه با هماهنگی مقام‌قضایی تشکیل و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی   مطرح کرد : با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که شاکی پرونده چند روز قبل از برداشت وجه جهت خرید به یک فروشنده دوره گرد مراجعه و اقدام به خرید از وی کرده است که با بررسی تخصصی مشخص شد که فرد فروشنده با زیرکی و به بهانه قطع شدن خدمات دستگاه‌های POS رمزعبور و کارت بانکی را سرقت و در کمترین زمان ممکن اقدام به برداشت از کارت شهروندان کرده است.

سرهنگ باویر ادامه داد : در این راستا متهم دستگیر پس از پس از روبه‌رو شدن با مستندات پرونده و ادله دیجیتال انکارناپذیر به بزه ارتکابی معترف و ضمن رد مال شاکی پرونده انگیزه خود را طمع و کسب درآمد مالی عنوان کرد.

وی گفت : هموطنان دقت داشته باشند بعد از خرید برای پرداخت بهای کالا حتما خودشان کارت را کشیده و رمز را وارد کنند، چرا که در صورت سرقت اطلاعات کارت با توجه به نداشتن رمز کارت بانکی، امکان برداشت برای مجرمین فراهم نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار