معاون اجرایی رییس جمهور؛
معاون اجرایی رییس جمهور گفت: استان ایلام در سفر نخست رییس‌جمهوری ۱۴۲ مصوبه داشت که ۲۷۹ طرح آن معادل ۸۶ درصد اجرا شده یا در حال اجراست ، ۱۰۹ پروژه به طور کامل اجرایی و هفت درصد نیز در دست پیگیری و هفت درصد نیز عملیاتی نشده است. به
کد خبر: ۱۰۷۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ 17 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محسن منصوری روز پنجشنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ایلام با بیان اینکه وظیفه دولت پشتیبانی از طرح هاست، اظهار داشت: سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای مصوبه های دور اول سفر ریاست جمهوری توسط سازمان برنامه و بودجه محقق شده است.

وی افزود: چهار هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای بخش عمرانی و تسهیلات مصوب شد که یک هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان آن تسهیلات و یک هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان نیز تعهد نهادها است.

منصوری ادامه داد: عملیاتی کردن پروژه های سفر ریاست جمهوری باید پیگیری شود و در ارائه آمار، داده ها و گزارش وضعیت پروژه ها بر اساس راستی ازمایی و حقیقی باشد.

استاندار ایلام هم گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های اربعین هزینه شد و مسیر چهار بانده ایلام - مهران به زبر بار ترافیک رفت.

حسن بهرام نیا افزود: عملیات پیگیری و تکمیل طرح های اربعین تعطیل نیست و فرایند تکمیل پروژه های زیرساختی اربعین با شتاب بیشتری در دست اقدام است.

وی ادامه داد: ۳۵۵ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به استان ایلام برای حوزه راه اخذ شده و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز مربوط به نهادهایی چون بنیاد مستضعفان است.

شایان ذکر است؛ معاون اجرایی رئیس جمهور  روز پنجشنبه نیز در بازدید از پروژه های نیمه تمام شهر ایلام اظهار داشت: هم اکنون در فاز نخست این بیمارستان، ۱۰۰ تختخواب فعال است و رایزنی برای تکمیل دیگر بخش های آن در دست انجام است.

وی افزود: تکمیل زیرساخت های طرح با حوزه عمرانی سازمان برنامه و بودجه و تجهیز امکانات بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اهتمام دولت نیز بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است..

حضور در مزار شهدای گمنام، بازدید از طرح های نیمه تمام و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از برنامه های معاون اجرایی رییس جمهور به استان ایلام بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار