مسوول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ؛
مسوول بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام افزود : افزایش نهضت آبرسانی به مناطق محروم از ۱۲۸ روستا به ۲۰۰ مورد از مهمترین خدمات بسیج سازندگی به مناطق محروم استان ایلام است.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 17 November 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی ملک زاده اظهار داشت : در پروژه آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی افزایش اعتبارات این طرح از ۵۰۰ میلیارد تومان به ۸۰۰ میلیارد تومان با بهره مندی ۶۰ هزار نفر از ساکنان مناطق روستایی با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی توسط بسیج سازندگی سپاه استان صورت گرفته است.

وی گفت : یکی دیگر از خدمات بسیج برای روستاییان و کشاورزان ایجاد طرح از آبخیز تا جالیز است که در ۴۰ روستا برای تامین آب مورد نیاز کشاورزان انجام می شود.

سرهنگ ملک زاده ادامه داد :300 گروه جهادی تخصصی هفته بسیج در مناطق محروم و حاشیه شهرها در قالب گروه های تخصصی و چند تخصصی در حوزه های مختلف برای خدمات رسانی به این نقاط اعزام می شوند.

وی گفت  : برنامه های بسبج سازندگی در قالب سه قرارگاه جهادی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی هدفمند، برنامه محور، امید آفرینی در بین روستاییان، مهاجرت معکوس و رونق تولید و اشتغال صورت می گیرد.

سرهنگ ملک زاده خاطرنشان کرد : هم اکنون در بخش احداث مسکن مددجویان، تعداد ۱۰۰ واحد در دست احداث است و برای ۲۰۰ واحد تعمیرات توسط گروه های جهادی با رعایت استانداردهای لازم در حال انجام است.

وی افزود :برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از دستاوردهای نخبگان و تولید کنندگان در حوزه‌های مختلف، تلاش برای تقویت قطب های صنعتی، نصب سه هزار پنل خورشیدی با همکاری دستکاه های ذیربط و اعطای وام های خرد و مشاغل خانگی از دیگر برنامه های هفته بسیج  است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار