رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان ایلام گفت :سرویس مدارسی که خودروی آنها ازلحاظ امنیت وسلامت مورد تایید راهنمایی ورانندگی نباشند و فاقد معاینه فنی باشند برخوردی جدی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 17 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی‌احمد شاهوردی اظهار کرد: ما جان دانش آموزان و شهروندانی که از سرویس های مختلف برای جابجایی خود در سطح استان استفاده می کنند، مهم می‌دانیم، چرا که خودروهایی که شهروندان از آن برای سرویس‌های مدارس استفاده می‌کنند باید ازهمه لحاظ یعنی فنی و سلامت برخوردار باشند تا تصادف و مشکلاتی برای آنها به وجود نیاورد.

وی با بیان اینکه پلیس تمهیدات لازم را در خصوص سهولت در رفت وآمد دانش آموزانی که از سرویس مدارس استفاده می‌کنند، اندیشیده است تا دانش آموزان دچار مشکل و سردرگمی نشوند و بتوانند بدون هیچگونه مشکلی از خودروهای سرویس استفاده کنند، تصریح کرد: از ابتدای مهر با استقرار همکاران در جاهایی که ترافیک بیشتر دارد طرح تسهیل رفت و آمد خودروها وسرویس های مدارس را انجام می‌دهیم.

شاهوردی ادامه داد: رانندگانی که بیشتر از ظرفیت خودرو خود اقدام به جابجایی دانش‌آموزان می‌کنند خلاف قانون مقررات راهنمایی و رانندگی محسوب می‌شود که در صورت مشاهده با آنها برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد : ازاین دوربین‌ها برای خلافی‌هایی که منجر به تصادفات می‌شوند از آنها استفاده می‌شود و برای نصب دوربین هایی که خلافی را ثبت می کنند با شهرداری هماهنگی های لازم صورت گرفته که درصورت تحقق آن این مهم هم اجرایی خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی به نبود جای پارک خودروها در سطح شهر ایلام اشاره کرد و گفت : بیشتر شهروندان و رانندگان از نبود پارکینگ عمومی درسطح استان گله‌مند هستند و نبود پارکینگ طبقاتی باعث شده که ترافیک بسیار سنگین درسطح شهر ایجاد شود که با هماهنگی و جلساتی که با شهرداری و با حضوراستاندار و دیگر نهادهای زیربط برگزار شده قول های مساعدی مبنی بر ایجاد پارکینگ طبقاتی درسطح شهر در آینده نزدیک داده شده واین مشکل اساسی به طورحتم حل می شود وشهروندان مستحق چنین امکاناتی هستند.

وی از مردم خواست که مقررات راهنمایی ورانندگی را رعایت کنند و تا حدامکان ازوسایل شخصی استفاده نکنند و برای جابجایی خودازوسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا شاهد بار ترافیکی درسطح شهرمان نباشیم./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار