دشمن ما همین کارمندان و مدیرانی است که که اقدامات ناشایست، تبعیض آلود و اجحاف در حقوق همکاران و مردم زمینه شکل گیری نارضایتی و اعتراضات مردم از سیستم سیاسی کشور را فراهم می آورند.
کد خبر: ۱۰۷۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶ 14 November 2022

تابناک ایلام،علی اصغر اسدی::مدتی است وضعیت کشور منبعث از برخی مشکلات و نارسایی های برآمده از برخی سوءمدیریت ها و ناکارآمدی در تعدادی از حوزه ها دچار تشویش و التهاب شده است ،التهابی که هزینه های فراوانی از حیث بین المللی و داخلی متوجه منافع و امنیت ملی کشور نموده است.

هر چند نمی توان دشمنی دشمن در دامن زدن و جهت دادن به اعترضات و دمیدن در اعترضات و سوق دادن آن به خشونت و ناآرامی را نادیده گرفت ،اما حقیقت آن است تا علتی وجود نداشته باشد و بهانه ای شکل نگیرد دشمن نه تنها فرصت بلکه توان آن را برای جهت دهی به اعتراضات نخواهد داشت و این واقعیتی غیر قابل انکار است.

اگر بدون روتوش و واقع گرایانه بخواهیم به چرایی شکل گیری این التهابات بپردازیم باید گفت ،همه این اتفاقات برگرفته از نارضایتی بخشی از جامعه از سوءمدیریت ها و بی تدبیرهای  کارگزاران کشوردر حوزه های مختلف است. 

اینکه تصمیم گیران کشور بر واقعیت های درونی چشم بسته و تنها به بیرون از مرزها و طرح ریزی دشمنان تمرکز کنند و بی توجه به ناکارآمدی برخی مدیران در رده های گوناگون راه چاره را در ایجاد سد در مقابل دشمن بیرونی جستجو کنند یک اشتباه فاحشی را مرتکب شده اند که هزینه های بیشمار آن در کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدت به کشور،یکپارچگی و منافع آن تحمیل خواهد شد.

تصمیم گیران باید چشم خود را بر این واقعیت باز کنند که نارضایتی یک باره شکل نمی گیرد، بلکه رفته رفته از یک بخش به بخش دیگری سرایت کرده و پس از تلنبار شدن به هر بهانه ای آتش آن گر می گیرد.

شفاف تر بگویم ،دشمن همین جاست ،بیخ گوش خودم ،ما وشما،اتاق عملیات و طرح ریزی آن نیز در همین اتاق همین مدیران و کارمندانی است که به نام خودی از منافع کشور ارتزاق می کنند اما با سهل انگاری و اقدامات تعمدی یا سهوی، آب در آسیاب کسانی می ریزند که آرزویشان نابودی این کشور و سیستم سیاسی موجود است

دشمن ما همین کارمندان و مدیرانی است که که اقدامات ناشایست، تبعیض آلود و اجحاف در حقوق همکاران و مردم زمینه شکل گیری نارضایتی و اعتراضات مردم از سیستم سیاسی کشور را فراهم می آورند.

آن مدیر و کارمندی که تصمیم اشتباه خود پیش چشم مردم هدر رفت منابع کشور را رقم زده ، با تبعیض عدالت سیستم را زیر سوال برده و با گزارش سازی از اقدامات ناکرده خود ،اعتماد عمومی را خدشه دار می کند!

مدیر و کارمندی که برای یک خدمت خاص حقوق می گیرد ،اما بی توجه به رتق و فتق کارمندان و زیر دستان خود ،آنان را در گرداب مشکلات بی شمار معیشتی گرفتار کرده ،تا تمام این رفتارها به نام ارشدترین مدیران و کلیت سیستم اجرایی و سیاسی کشور به ثبت برسد

آری ! دشمنان کشور و عامل نارضایتی ها اینجا درست بیخ گوش مدیران ارشد استان و کشور نشسته و در سالن جلسات هم با آب و تاب دروغ بلغور کرده و رجز می خوانند که دشمن هیچ غلطی نمی کند اما با رفتار غلط خود مسیر دشمنی ها را هموار می کنند

همه اینها را گفتم تا هضم واقعیت چرایی شکل گیری نارضایتی صنوف مختلف راحت تر شود، وقتی در یک استان کوچک، تعداد ۱۳۰ کارمند شرکتی هفت ماه حقوق دریافت نکنند تا دراین شرایط سخت هم رنگ جماعت بپوشند ،بخورند و بیاسایند ! نتیحه اش می شود تبدیل آنان به ۱۳۰ خانواده ناراضی از دولت و حاکمیت!

براساس اخبار دریافتی تعداد ۱۳۰ کارمند شرکتی منابع طبیعی استان ماه‌هاست حقوق دریافت نکرده اند! این سوال را باید مدیر کل این دستگاه پرسید ،آیاچنانچه شما یک ماه حقوق دریافت نکنید همچنان حامی دولت بافی خواهید ماند؟

آیا در این شرایط سخت اقتصادی که یک‌ نیروی شرکتی براساس این حداقل منبع درآمدی خود دهها برنامه را ریخته است ،قطع چند ماهه آن، تمام برنامه های زندگی آنان را مختل نخواهد کرد؟!

خداوکیلی اگر از انقلابی گری و جهادی دم زده اید تا این کرسی مدیریت را از آن خود کنید ،بیاید برای چشیدن طعم عدالت به شمارگان ماه‌هایی که این ۱۳۰ خانوار را به استثمار کشیده اید ،حقوق نگیرید، ببینیم سر از دادگاه خانواده در خواهید آورد یا خیر ؟

دستگاههای امنیتی و نظارتی که یقینا به کم د کیف مساله آگاهی دارند چرا به این مساله ضد امنیتی ورود نمی کنند ؟ آیا مساله ضد امینتی حتما باید آتش زدن سطل زباله، تشویش اذهان عمومی یا دیوار نویسی باشد ؟ آیا اقدامات این مدیران که زمینه ناراضی ساختن مردم از سیستم سیاسی را فراهم می آورند ضد امنیتی نیست ؟ قضاوت با خودتان!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار