رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران؛
رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت :ملت ایران اسلامی با وجود هجمه های گسترده و سنگین دشمن در اغتشاشات اخیر، با پاسداشت و گرامیداشت خون شهدا، مقابل هجمه های دشمنان ایستادند و ثابت کردند همچنان حافظ خون شهدا هستند.
کد خبر: ۱۰۷۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳ 09 November 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی  در یادواره سرداران و شهدای ایل خزل گفت :  ملت ایران اسلامی با وجود هجمه های گسترده و سنگین دشمن در اغتشاشات اخیر، با پاسداشت و گرامیداشت خون شهدا، مقابل هجمه های دشمنان ایستادند و ثابت کردند همچنان حافظ خون شهدا هستند.

وی افزود : مردم ایران اسلامی همچون دوران دفاع مقدس همچنان پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و با دفاع از دستاوردهای شهدا و آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب، مرعوب دشمن نمی شوند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد : مسوولان دولت با حضور مستقیم در بین مردم، پیگیر مطالبات آنها هستند و گره گشایی در اشتغال، معیشت و خدمات رسانی به مردم از اهم برنامه های دولت سیزدهم است.

وی مطرح کرد : ایران اسلامی با بهره مندی از ظرفیت های بزرگ به جایی رسیده است که با وجود تحریم و انبوه هجمه ها، به عرصه های علمی بیشماری رسیده است که یکی تازه ترین دستاوردهای علمی کشور، ارسال ماهواره به فضا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار