مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: ۳۱۰ میلیارد ریال امسال برای ارایه خدمات مسکن به جامعه هدف این نهاد اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۰۷۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲ 09 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا طاهری روز سه شنبه در آیین افتتاح ۱۲ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: با این مبلغ اعتبار یک هزار و ۳۷۰ مورد خدمت مسکن برای جامعه هدف پیش بینی شده که تاکنون بخشی از آن اجرایی و مابقی نیز تا پایان سال ارایه خواهد شد.

وی افزود: این خدمات شامل احداث مسکن، تعمیر و بهسازی و ساخت فضاهای جانبی منازل بوده که مددجویان ساکن مناطق شهری و روستایی از آن برخوردار می شود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به افتتاح واحدهای مسکونی ملکشاهی بیان کرد: برای ساخت هریک از این منازل مسکونی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک شامل بلاعوض و تسهیلات بانکی کم بهره از طریق این نهاد، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان به این مددجویان پرداخت شده است.

طاهری یادآور شد: تا پایان امسال علاوه بر احداث ۲۵ واحد مسکونی دیگر برای مددجویان این شهرستان، ۱۴۰ مورد خدمت مسکن در زمینه تعمیر و بهسازی نیز به جامعه هدف ساکن در این شهرستان ارایه خواهد شد.

به گفته وی، نیاز مسکن مددجویان در شهرستان ملکشاهی به حداقل رسیده و شمار محدودی که در این زمینه مشکل دارند در صورت تامین زمین از حمایت های مالی برای احداث منزل برخوردار می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار