معاون توسعه حل اختلاف دادگستری ایلام:
معاون توسعه حل اختلاف دادگستری ایلام از تشکیل هیئت‌های صلح سه نفره در سطح مساجد استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 31 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ جبار سپهری در نشست امضاء تفاهم‌نامه بین ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری استان ایلام، اظهار کرد: هیئت صلح سه نفره مساجد یک ابتکار ارزشمند از سوی قوه قضائیه است که در راستای حل مشکلات مشکلات مردم از طریق مساجد تشکیل شده و در استان ایلام نیز این هیئت‌ها در سطح مساجد در حال تشکیل هستند.


وی با بیان اینکه این هئیت ها دارای اساسنامه قانونی از طرف قوه قضائیه هستند، افزود: تشکیل هیئت‌های صلح در مساجد علاوه بر رونق بخشی به فعالیت‌های مسجد می‌تواند موجب حل و فصل مشکلات مردم شود.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان ایلام رونق گرفتن این هیئت ها در سطح مساجد را نیازمند همکاری همه مجموعه های فعال مسجد دانست و تصریح کرد: در این زمینه آماده همکاری با همه نهاد فرهنگی هستیم.

سپهری تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان ما از طرق مختلف نهاد خانواده، جوانان و نوجوانان ما را مورد هجمه قرار دادن و شاهد آسیب های فرهنگی مختلف در سطح جامعه هستیم، همفکری و همکاری نهاد های فرهنگی با قوه قضائیه میتواند در حل این مشکلات و عملی نمودن برنامه های فرهنگی و مد نظر به ما کمک نماید.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان ایلام افزود: امید است با همکاری کانون های مساجد و اجرای برنامه های فرهنگی مشترک و تشکیل هئت های صلح مساجد گام های خوبی در راستای حل و فصل مشکلات مردم و کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی در استان برداشته شود.

در پایان این نشست تفاهم همکاری بین ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد و معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری استان ایلام به امضاء رسید./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار