معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی ایلام:
معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی ایلام با اشاره به اینکه ۴۸۳ واحد نانوایی به خاطر رعایت قوانین، مورد تشویق قرار گرفتند گفت: از ابتدای سال تا کنون ،تعدادی از نانوایی ها نیز به علت تخلف پملپ شدند.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 31 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد عطایی با اشاره به این که ۴۸۳ واحد نانوایی به خاطر رعایت قوانین، مورد تشویق قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۶۴۷ واحد خبازی که مرتکب تخلف کسر آرد شده اند و نیز تعداد ۲۳ واحد دیگر با تخلفات گوناگون پلمپ شده‌اند.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۴۳۱ گشت مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و اداره غله انجام شده و تعداد یک هزار و۶۹۳ گشت بازرسی دو نفره به همت تیم‌های نظارت ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان صورت گرفته است.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: در این مدت تعداد هفت هزار و ۴۲۳ واحد خبازی نیز مورد بازرسی قرار گرفته و تعداد ۶۷۳ پرونده تشکیل و به هیات بدوی ارسال شده است.

وی در پایان تأکید کرد: نظارت بر کار نانوایی‌ها به طور مستمر از سوی بازرسین انجام می‌شود و در صورت مشاهده تخلف، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار