مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بیان داشت :گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان هلیلان که شامل پیازآباد، بان لکان، پیامن سفلی، پیامن علیا، پیامن وسطی، تورم رودبره، سرچلوسکان سفلی، سرچلوسکان علیا و گاودول که این پروژه ها فعال و در حال عملیات اجرایی است.
کد خبر: ۱۰۷۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ 21 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام، محمود کشاورز گفت : تکمیل پروژه گازرسانی به شهرهای میمه و پهله از توابع شهرستان دهلران که این پروژه از سال ۱۳۹۶ آغاز شده ولی به علت افزایش ناگهانی قیمت ها و تاثیر آن بر توان مالی پیمانکاران و مشکلات تامین لوله های فلزی به تأخیر افتاد لذا براساس مصوبه سفر رئیس جمهور، شرکت گاز مکلف به راه اندازی نهایی، تکمیل شبکه ها و علمک های شهرهای مذکور تا پایان سال ۱۴۰۰ شد و در زمان پیش بینی شده به انجام رسید.

وی  گفت : در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی تعداد ۲۹۰ و ۱۸۴ مورد گازکشی به ترتیب برای منازل مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

کشاورز مطرح کرد : گازرسانی به ۸ روستا شامل طلور شهرستان آبدانان، بانروشان شهرستان مهران، هرقروش شهرستان چرداول، قرجیلیگان- انجیر شهرستان ملکشاهی، فرخ آباد- گوراب سفلی و گوراب علیا شهرستان دهلران اجرا شده است.

وی گفت :با اجرای این مصوبات و تکمیل کامل آنها از لحاظ گازرسانی به سراسر استان و مناطق روستایی گام اساسی برداشته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار