معاون عمرانی استانداری ایلام؛
معاون عمرانی استانداری ایلام گفت : در شهر ایلام ۴۰ کیلومتر ترنج جهت اجرای شبکه فیبرنوری برنامه ریزی و تاکنون ۳۱ کیلومتر آن اجرایی شده است، که مابقی این طرح تا پایان هفته آینده اجرا خواهد شد و زیرساخت فیبرنوری در کل استان و در ۲۷ شهر که هم اکنون در حال اجراست تا پایان نیمه اول آبان ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ 19 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری  بیان داشت : توسعه خدمات مبتنی بر فناوری زیرساخت یکی از موضوعات مهم و زیر بنایی برای برنامه‌ریزی و بهره وری از این نوع زیرساخت‌ها در آینده است.

وی  مطرح کرد: با نصب دوربین‌های پلاک خوان کلیه مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح شهرها مورد نظارت قرار می‌گیرد که این امر نقش مؤثری در کاهش تخلفات رانندگی و افزایش ایمنی درون شهری دارد.

معاون عمرانی استانداری ایلام  ادامه داد : مراحل پایانی زیرساخت فیبرنوری در ایلام که شامل، اجرای زیرساخت شبکه، نصب تجهیزات پایش و ساختمان مانیتورینگ بوده در دست اقدام است و این تکنولوژی به شهرداری این امکان را می‌دهد که از طریق مانیتورینگ نسبت به پیگیری، رصد امور ترافیکی، خدماتی و تبلیغات میدانی در کوتاه‌ترین زمان اقدام کند.

هژبری گفت : در شهر ایلام ۴۰ کیلومتر ترنج جهت اجرای شبکه فیبرنوری برنامه ریزی و تاکنون ۳۱ کیلومتر آن اجرایی شده است، که مابقی این طرح تا پایان هفته آینده اجرا خواهد شد و زیرساخت فیبرنوری در کل استان و در ۲۷ شهر که هم اکنون در حال اجراست تا پایان نیمه اول آبان ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی  افزود : توجه به مدیریت شهری و توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و برخورداری از منابع انسانی توانمند عامل اصلی برای رسیدن به شهر هوشمند است./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار