مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ؛
​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اظهار داشت :بیش از ۱۳ هزار تابلو و علائم در سطح جاده های مواصلاتی استان نصب و اجرا شده است.
کد خبر: ۱۰۷۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 11 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سیدزاهدین چشمه خاور گفت : در نیمه نخست اول سال، اجرای پروژه لایه حفاظتی (فوگسیل) به طول ۱۷ کیلومتر و عملیات اجرای میکروسرفیسنینگ به طول ۱۱ کیلومتر در سطح جاده های استان انجام شده است.

وی  اظهار کرد :  خط کشی راه ها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می شود، بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می کند.

پشمه خاور ادامه داد : در نیمه اول سال جاری بیش از چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط کشی در سطح جاده های استان انجام شده است

وی گفت  نیروهای اداره ایمنی، ترافیک و حریم این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راههای ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می دهند.

پشمه خاور  با اشاره به تلاش راهداران اداره کل در سطح جاده های استان جهت سهولت در تردد زائران اربعین حسینی (ع)  ادامه داد : عملیات بهسازی مسیرهای ارتباطی منتهی به مهران و پایانه مسافربری شهید حاج قاسم سلیمانی با جدیت انجام شد.

وی اضافه کرد : برای سهولت در تردد زائران بیش از ۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان در بازه زمانی سه ماهه روکش آسفالت شد./ع

بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار