استاندار ایلام؛
استاندار ایلام اظهار کرد : پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری از اولویت‌های اساسی است که باید مورد توجه مدیران استان قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ 06 October 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا افزود : مدیران تا قبل از دومین سفر ریاست محترم جمهوری هم نسبت به جذب اعتبار و هم ارتقای پیشرفت فیزیکی طرح‌ها تلاش کنند که یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران نیز محسوب می‌شود.

وی گفت : از همه صاحب نظران، نخبگان و مردم عزیز استان ایلام می‌خواهم نظرات خود را در این راستا تا دو هفته آینده به ما بدهند و نظراتی که از جایگاه بالاتری برخوردار باشند، به‌عنوان پروژه‌های پیشنهادی به ریاست جمهوری پیشنهاد می‌شود.

بهرام نیا ادامه داد :با توجه به اتمام دور اول سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری، شاهد حضور رئیس جمهور در دور دوم سفرهای استانی به ایلام خواهیم بود و بر همین اساس ضرورت دارد در جهت تحقق تعهدات ایجاد شده همه دستگاه‌های ذی مدخل در اجرای مصوبات مربوط به دستگاه‌ها و وزارت خانه‌های مربوط به آنها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت : البته درصد قابل توجهی از مصوبات مربوط به دو نهاد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مستضعفان است که باید در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر، به تعهدات خود عمل کنند.

استاندار ایلام اضافه کرد : بازدید از منطقه کارخانه نمک شهر ایلام نیز از دیگر برنامه‌های سفر ریاست جمهوری به استان بود و اگر چه جزو مصوبات نیست اما بنا بر دستور رئیس جمهور، هماهنگی‌های لازم با دفتر فنی استانداری و شهرداری ایلام برای توسعه این منطقه و اجرای جدول گذاری و آسفالت منطقه انجام شده است./ع

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار