دکتر "حسن بهرام‌نیا" در پیامی به شرح زیر ضمن تبریک هفته فراجا ، تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از ظرفیت بالای خود نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور داشته است.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ 05 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ امروز نیروی انتظامی نماد نظم و امنیت در کشور است و باید در این مسیر خطیر همه یار و مددکار این نیروهای خدوم و جان برکف باشیم.

امروز اقتدار و آرامش کشور، مدیون فداکاری‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه مهیا شده است.

در این میان نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از ظرفیت بالای خود نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور داشته است و علاوه بر این با مشارکت سازنده خود در امور مختلف استان چون انتخابات‌های مختلف، حماسه بزرگ اربعین در سال‌های گذشته و امسال، کمک در حوادث و بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و کرونا، همواره یار و همراه همیشگی مردم و دیگر مسئولان بوده است.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت حضرت امام حسن‌عسکری علیه‌السلام، هفته انتظامی را به حافظان نظم و امنیت کشور و استان تبریک گفته و مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات خالصانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان و مجموعه خدوم و زحمتکش فراجا ابراز می‌نمایم و برای همه این عزیزان در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در جامعه، موفقیت و سربلندی بیش از پیش مسئلت می‌نمایم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار