مدیرکل پست ایلام،
مدیرکل پست ایلام اظهار داشت : نیمه نخست سال جاری ۸۶۵ هزار مرسوله پستی وارد استان شده که در سریعترین زمان ممکن توسط ماموران سختکوش این اداره کل توزیع و به دست صاحبان آنها تحویل شده است.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 05 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ صادق غلامی بیان  داشت: نیمه نخست سال جاری ۸۶۵ هزار مرسوله پستی وارد استان شده که در سریعترین زمان ممکن توسط ماموران سختکوش این اداره کل توزیع و به دست صاحبان آنها تحویل شده است.

وی  گفت : در راستای کاهش مدت زمان سیر مرسولات و افزایش سرعت عمل و جلب رضایت مردم با هماهنگی های بعمل آمده با ستاد شرکت تدابیر لازم به منظور ساماندهی خطوط مبادله سراسری مستقیم بین تهران - ایلام که قبلا با واسطه استان های کرمانشاه و همدان انجام می گرفت صورت پذیرفت.

غلامی ادامه داد : ارائه و تسریع در روند خدمات پستی به آحاد هموطنان علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های مردم، باعث کاهش آلودگی هوا، روان سازی ترافیک و صرفه جویی در مصرف سوخت و حامل های انرژی شده و از سرگردانی مردم در ادارات و نهادها و سایر امکان جلوگیری می کند.

وی افزود : پنج باجه خدمات نیابتی در حال حاضر در ادارات کل ثبت اسناد، پزشکی قانونی، دانشگاه ملی، مرکز MRI، آزمایشگاه مادران باردار و … با همکاری و استفاده از توان بخش خصوصی ایجاد و فعال شده که این موضوع باعث ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار نیز شده است.

غلامی مطرح کرد : شرکت پست در راستای جلب رضایت مردم در طول چند سال گذشته علی رغم تورم شدید و افزایش هزینه ها، تعرفه های پستی را افزایش نداده و این امر سبب کمبود درآمد و زیانده بودن اکثر ادارات کل پست کشور منجمله پست استان ایلام شده است.

مدیرکل پست ایلام خاطرنشان کرد : تعداد ۲۰ فروشگاه خرید اینترنتی به منظور تسهیل در ارائه خدمات خرد و خانگی نیز در حوزه فروشگاه های درون استان ایجاد و راه اندازی شده است./ع

بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار